Knastlåse søges til leje i Nordjylland
Knastlåse søges til leje i Nordjylland
<p>Hej allesammen. Jeg hedder Tonny og er ny bruger på dette forum. Samtidig er jeg lige blevet indehaver af en 156 2.0TS.</p><p> </p><p>Som overskriften siger står jeg og mangler de låse til at indstille knasterne. Jeg har lige ordnet topstykket og giver selvfølgelig motoren ny tandrem samt rem til balanceakslerne.</p><p> </p><p>Hvor kan man leje de låse henne? Jeg syntes ikke at jeg har lyst til at købe dem for at bruge dem 1 gang. Alfa i Ålborg lejer dem ikke ud.</p><p>Jeg bor mellem Ålborg og Thisted.</p><p> </p><p>1 Sidespørgsmål.... Hvor køber i Tandremme henne. Jeg syntes godt nok at det er betalt for de 2 remme og strammerhjul ved Alfa i Ålborg. 2924 incl moms. [V]</p>
Takker for info FBN...
eg kan jo sagtens købe det. Men jeg skal kun bruge det 1 gang. Derfor vil jeg helts leje.
Begge remme bliver skiftet og det samme gælder remstrammere.
Jeg havde fundet sættet til leje ved FTZ. Men de klaphatte havde glemt det. Så nu kommer jeg ikke ud og trille her i weekenden.. ØVØV. Er der slet ikke nogen i det Nordjyske der har noget liggende på hylden.
eg kan jo sagtens købe det. Men jeg skal kun bruge det 1 gang. Derfor vil jeg helts leje.
Begge remme bliver skiftet og det samme gælder remstrammere.
Jeg havde fundet sættet til leje ved FTZ. Men de klaphatte havde glemt det. Så nu kommer jeg ikke ud og trille her i weekenden.. ØVØV. Er der slet ikke nogen i det Nordjyske der har noget liggende på hylden.
Det er ikke sikkert du kan bruge dette til så meget, men måske andre som ser din tråd kan. Jeg har fundet knastlåse og TDC tester til en ganske fin pris her: http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/156 ... Tool.shtml
Begge to incl. billigste forsendelse til DK vil koste ca. 610 kr. Kan du klare dig uden TDC tester, så lander prisen på ca. 332 kr, og det er jo ikke helt skeløjet - ca. halv pris i forhold til alfastumper.dk
Begge to incl. billigste forsendelse til DK vil koste ca. 610 kr. Kan du klare dig uden TDC tester, så lander prisen på ca. 332 kr, og det er jo ikke helt skeløjet - ca. halv pris i forhold til alfastumper.dk