Sporstang, tændstang ... ;-) ???

Motor, motor-styring og komponenter på motor
elp
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 15 jan, 2008 22:14

Jeg synes du skal få en pris på de forskellige ting du skal ha' ordnet nu fra Jensen, Alfatec og evt. Sverige.

taan
Geografisk sted:

Indlæg af taan » 15 jan, 2008 23:12

Hej Erik,
Jeg følger interesseret med i hvilke problemer der opstår hos medlemmerne, men nu modtager jeg denne mail om tandstang ca. 10 gange om dagen så det efterhånden nærmer sig spammail. Er der noget galt med systemet siden den sprøjter den samme mail afsted kontinuerligt
Med venlig hilsen
taan, Tage Andersen

menno

Indlæg af menno » 15 jan, 2008 23:18

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindleigt skrevet af taan</i>

Hej Erik,
Jeg følger interesseret med i hvilke problemer der opstår hos medlemmerne, men nu modtager jeg denne mail om tandstang ca. 10 gange om dagen så det efterhånden nærmer sig spammail. Er der noget galt med systemet siden den sprøjter den samme mail afsted kontinuerligt
Med venlig hilsen
taan, Tage Andersen
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Når du abbonerer dig på et emne/rubrik får du en mail hver gang der skrives noget. C'est la vie. [^]

taan
Geografisk sted:

Indlæg af taan » 15 jan, 2008 23:19

Hej Erik,
Jeg læser med interesse de indlæg, der kommer her på siden, men nu modtager jeg indlægget om tandstang ca 10 gange om dagen så det nærmer sig spammail, der må være noget galt med systemet siden det sprøjter denne mail ud kontinuerligt.
Med venlig hilsen
taan, Tage Andersen

taan
Geografisk sted:

Indlæg af taan » 15 jan, 2008 23:20

Hej Erik,
Jeg læser med interesse de indlæg, der kommer her på siden, men nu modtager jeg indlægget om tandstang ca 10 gange om dagen så det nærmer sig spammail, der må være noget galt med systemet siden det sprøjter denne mail ud kontinuerligt.
Med venlig hilsen
taan, Tage Andersen

menno

Indlæg af menno » 15 jan, 2008 23:21

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindleigt skrevet af taan</i>

Hej Erik,
Med venlig hilsen
taan, Tage Andersen
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Når du abbonerer dig på et emne/rubrik får du en mail hver gang der skrives noget. C'est la vie. [^]

taan
Geografisk sted:

Indlæg af taan » 15 jan, 2008 23:21

Hej Erik,
Med venlig hilsen
taan, Tage Andersen

taan
Geografisk sted:

Indlæg af taan » 15 jan, 2008 23:22

Hej Erik,
Med venlig hilsen
taan, Tage Andersen

taan
Geografisk sted:

Indlæg af taan » 15 jan, 2008 23:29

Hej Erik,
Med venlig hilsen
taan, Tage Andersen

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Motor"