Nogle der kan bruge en 156 med død motor?

Indlæg som ikke passer ind under de andre fora omhandlende Alfa 156
Besvar
bimse42
Geografisk sted:

Nogle der kan bruge en 156 med død motor?

Indlæg af bimse42 » 10 jun, 2009 09:45

Hejsa,

Det forfærdelige er sket: min elskede 156 2.0 16V+ kastede håndklædet i ringen for et par dage siden: motoren gav op og besluttede sig for at brænde sammen. Fatalt, helt og adeles, ingen chancer for at redde den.

Jeg har ikke mod på at få smidt en ombytter i, det vil koste i nabolaget af 35.000,- alt inklusive, og de penge vil jeg helt ærligt hellere smide efter noget andet at køre i.

Men jeg er helt sikker på at der findes meget fingernemme personer i dette forum (og sikker også nogle med en ekstra motor der mangler et særdeles velholdt karosseri at montere den i) - der vil have langt mere nytte af enten bilen som den står, eller som løse stumper at hugge fra.

Bilen er fra 2001 og har kørt 200.000, men har haft overholdt alle syn - den var (er) i perfekt stand. Alene dæk & fælgene er en del værd, det er dem med "spider"-look. Kabinen er som ny (faktisk ville du ikke tro på at den havde kørt 200.000 hvis du så den). Tonede ruder, aftageligt træk, klimaanlæg, justerbare spejle, hele molivitten. Antenne indbygget i bagrude. Det er næsten for godt til at ende hos en skrothandler.

Så auktionen er åben: Hvis det har din interesse, så send mig et bud. Jeg har oprettet en mailkonto til dette formål : kontakt mig på my.alfa.is.dead@gmail.com hvis du er interesseret.

Jeg vil prøve at komme af med den i hel stand til at starte med, hvis det ikke lykkedes er jeg åben for at splitte den ad og sælge den stump for stump. Når det sker opdaterer jeg indlægget i forum, så vent med at skriv indtil da hvis du står og mangler en sprinklerpumpe eller en vindueshejset til en fordør.

Mange hilsner!

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Generelle emner"